OJ!

Oj ja de kan man säga ..
Hah, inge bra bloggare iaf :p. Men de skiter ja i kan ja säga, har inga läsare ändå ;p ..

Hehe skriver som i andra inlägget, skrev att ja jag snart går ur 3:an och de har ja ju gjort nu ;D ..
Nu när ja inte har skolan att gå till har ja ett jobb att sköta, men inte så länge till. Är ju ist för en som har blivit sjukskriven ( Klagar inte )..

Ja men nej, nu har jag fått mitt körkort, 2010-09-06 =). värt att komma ihåg, vet aldrig när ja blir av med de :P MOHAHA !!
Kör ju som en liten biltjuv har ja hört :p . Jag o sandra har de allt för undebart nu förtiden, glider runt i våran bettan till hon svek oss :(:(:( ..
Har gjort allt för att hon ska komma igång men hon vill inte, VAR DENDÄRA JÄVLA VATTENPÖLENS FEL!! Skyller iaf på den..
Så idag har ja ju försökt att få igång bettan.. va till skroten o köpte en luftmassemätar men varde de felet då? NEJ ! DE KOSTA MIG 500 :/ . Så nu måste ja iväg på måndag igen o köpa en lambdasond o får hoppas på att de kommer fungera.. Jag o sandra måste ju ut o ragga snart igen , får liksom spunk på detta :o ..

Nej men nu ska ja vänta in sandra, kommer till min nya lya ska bli myspysigt :D .
Får se om broder är snäll o lånar ut sin pärla till mig :) ..


LOVELOVE <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback